Friends is EVERYTHING !

Views
Assalamualaikum and hye,
First of all, sorry if my post is so damn bored. Ya i know. Boring boring boring. So what, I type what I felt, I post what I want. There's X button, tak suka? Tekan je. peace -_-V

For your information, I made this post because....... Actually...... I'm crying T.T

I always think how can I survive without my friends when Im in sec 4 ?

Korang :'( aku tenga nangis ni ! Dear my classmate, sebenarnya aku masih terasa lagi pgorbanan sebagai ketua kelas time form one dulu. Kalau korang nak tahu, tahun 2010 adalah tahun yg bnyak masalah kelas kita yg aku Cuba selesaikan. Hanya Allah, teha n puteri je yg tahu :'(

Semakin hari semakin okay, masuk form two msih lagi tak selesai. It just... Makin bertambah :( tp Alhamdulillah form three aku dah nampak perubahan sorang-2 ke arah kebaikan. I'm proud of my classmate. Aku sayang korang :'(

Aku tahu maybe form four ramai nak pindah, tp aku tak sangup tengok tangisan KITA nanti :( biarlah kepergian kita ke sekolah lain dengan meninggalkan sejarah yg TERBAIK buat sekolah kita :')

Aku tahu korang ade bnyak sangat problems, tp aku tahu korang kuat nak tanggung tu semua. Please, focus on study first ? Korang nak dengar tak PUJIAN guru-2 pada kelas kita? Aku nak u_u sangattt ....

Aku sayang korang semua, ape-2 hal, yg boleh aku bantu, aku Cuba, jganlah segan-2 nak g tau. Mcm tak biase pulak :) taw?

Ingat ---> "BEAT US" tuu? ~.~

Salam. Sekian.

Lots of love, fareesha ;)
thanks for reading this post. see ya when I see ya :D

'/>

2 comments:

  1. 3kaa da byk yg berubah.. majoriti semua da matured.. cume ade seseorg dua yg masih xsedar dan xmau sedar.. sy jg dr form 1, sy nampak semua tu.. panjang lg perjalanan korg.. kalo rse syg nak berpisah, maksudnye korg gembira dgn perjalanan 3 thn ni, xterasa 3 thn tu berlalu kn.. school life mmg utk gembira, bukan tekanan.. sy happy jaga korg sepanjang 3 thn..

    sincerely : ms ctot

    ReplyDelete
  2. Sayang cikgu !!!! :') saya takkan lupakan kenangan bersama cikgu ^^

    ReplyDelete