Aqilah menge-tag-ing aku dalam game nih :D

Views
11 things about me :-

# saya anak encik razak and puan zarina
# berketurunan Arab *flip purda* bhaha
# born at Singapore and live in johor
# currently school at SMK seri Kota puteri dua ;D
# love Science so much , I'm seriously
# my UPSR result is 5A's
# I'm a librarian and I'm also an ex-class monitor on 2010
# I hate cockroach and I'm allergic to DUST
# I'm very sensitive . And if I'm shy or nervous , my face will automaticly turn red :) that's me . Plus , I'll also play with my fingers if I being to nervous
# I can't give speech infront of many peoples and that's my dis-advantage
# Im athelic and I had been training at the stadium :) I'm just a runner . Me love sport so much .

Fuhh *wipe my sweat* haha . Akhirnya siap jugak 11 things about me :D

And now is the answer for Aqilah question's :)

Siapa junior/seniour yang paling anda menyampah, tak suka? kalau boleh tengok muka pun tak nak. *tepek gambar sekali ea, jangan lupa mention nama penuh, dalam IC

1. Err . Haduyai . Buat mase sekarang tade laa . Setakat ta suka sebab perangai diorang tu ade lah ;) sayang semua daa

Siapa yang korang admire gilaa ? sampai sekarang tak dapat orang tu. Please please mention her/his name ;)

2. Hah , soalan ni aku suka *senyum sampai telinga* aku gila admire ANIS SYAFIRA ZAKARIA go check her blog . She's awesome . Love her fashion ^^

Siapa crush anda yang anda still sayang ? tepek gambar pun boleh :3

3.crush ? Crush tu ape *Garu kepala* bhahaha . #ayat nak larikan diri . LOL okay next QUESTION . Tengteng !

Peristiwa yang tak boleh dilupakan berlaku pada anda di sekolah? Act lebih kepada yang memalukan

4.okay aku tau . Time tu aku Nan aqilah tenga jalan at Padang n qila da Cuba na tegur aku yg Ada longkang . Tapi aku berangan . Then TERJATUH ! Gila --' ramai deng yg tengok .

Sayang bf/gf atau kawan ? mana better? haha. ni ni mesti mention

5. Atototo soalan ginih petik jari aku ley jawab . Eh wait , petik jari mane ade suara . Bhaha . Aku meleweh . Sememangnya KAWAN . Sebab aku tak de bf meyh :)

Btw, cita-cita masa darjah satu apa? Jangan tipu! ;D

6.jgan tipu? Okay aku na jd ahli kimia Dan scientist mase darjah satu ;) k I'm lying . Act , aku na jd PRINCESS sebab aku ingatkan tu adalah satu pekerjaan . K jgan glak ! :( #akibatKemarukCeritaBarbie .

Erm pernah kena tikam belakang ? siapa orang tu ?

7.tikam belakang ?? Gila kau ! Kalau Ada yg pernah tikam belakang aku da lame aku ...*buat aksi potong leher n mati* ;) sory-2 saje gurau .maaf yaa ;D tade kot . Kalau ad punn aku ta kan tahu sebab aku TAK AMEK TAU n_n

Siapa bestfriend yang paling anda sayang ? kenapa ? letak gmbr k.

8. Alahai , ramai meyh. Semua aku sayang . Tapi paling sayang ofcourse geng ZEALOUS laa . Fatehah , pqa ,n puteri <3 because I love them laa

ni berat sekarang berapa? berat badan idaman? haha

9. Berat badan idaman ?? Act aku nak dalam 40kg . N my currently weight is --> 38kg ;) bhaha . Asal aku nak gemok ? Sebab aku nak lahh .

kalau ade bf/gf, ape ciri-2 dia yang buat anda cair ? makin sayang ? ^^

10. Kalau Ada ? Emm , harap-2 tak de lah . Okay kita ubah soalan k ? 'apakah ciri-2 bakal suami yang membuatkan aku makin sayang' bhaha . Memandai je aku ubah :D okay ini dia :-

 semestinya yang sayang and cintakan aku seadanya . Ecehh *kelip mata*
 yang dapat menjadi seorang ketua yang soleh and bertanggungjawab
 yang dapat membimbing aku kejalan yang benar
 yang tak tinggi gila , tak gemuk sangat , good looking , humble , know to respect me and my family , NO smoker !
 sentiase menerima aku seadanya
 doesn't afraid of ghost or cockroach ;) why ? Faham-2 jela .
 know how to read Al-Quran n can teach me more about Islam

Love me or hate me ? Why ?

10. Lebbchiu lahh . Why ? There's no reason why I love you but there's a reason why I don't hate you . And it is because you're my friends and we will always be friends *hugs* :*

P/s: I'm so sorry that I can't insert their picture because I'm updating this post using my iPod :) and I'm so sorry If there is some question that I can't answer it . Hope you don't mind ^^

thanks for reading this post. see ya when I see ya :D

'/>

No comments:

Post a Comment