iPod ^.^

Views

hello there PRETTY boys and hye for the HANDSOME girls ^_-

In this post I just wanna shared to the readers about how I online all my account on my iPod and use my iPod ;D

The step :

1. Bukak la iPod uh

2. Pas uh tkan icon yg ade huruf (f) --> facebook



3. Kalau na upload gambar , tkan yg ade gambar flower colour kuning uh --> photo gallery



4. Kalau aq na onl Twitter pulak tkan yg ade gambar burung yg comeyh-2 uh
--> Twitter



5. Law skype pulak tkan yg ade huruf (s) --> skype ( tapi aq dah delete da applications uh, sebab uh tade gambarnye ^^ )

6. Kalau nak on9 at Yahoo messenger (YM) pulak tkan icon yg ade smile uh ;D



7. And kalau na update blog tkan at icon yg ade (B) colour orange uh :) --> Blogger



I'm using my iPod about 2 years++ . Kalau ade ape-2 na tnye pasal iPod . Just leave your comment . InsyaAllah , I'll reply . Ta kesah lah kalau yg ade iPod ke , yg tak de kea , atau yg akan ade . Sebab ramai jugak yg tertanye-2 ;)
thanks for reading this post. see ya when I see ya :D

'/>

No comments:

Post a Comment